Reklamace
Odběratel má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost za vady a reklamaci:
a) u dodávky pitné vody:
- na jakost dodávané vody
- na množství dodané vody
b) u odvádění odpadních vod
- na odvádění odpadních vod stanoveným způsobem
- na množství odváděných odpadních vod
c) u vyúčtování
- na jakoukoliv vadu vyúčtování, která brání jeho včasné úhradě
Při vyřizování těchto reklamací postupuje dodavatel podle platného Reklamačního řádu dodávky vody a odvádění odpadních vod, který je přílohou Smlouvy a podle příslušné platné legislativy.
Dále má právo uplatnit vůči dodavateli odpovědnost za vady a reklamaci na další poskytnuté služby. Při vyřizování těchto reklamací postupuje dodavatel podle příslušné platné legislativy.
V případě, že odběratel zjistí jakýkoli problém v kvalitě dodávané vody (např. zákal), je třeba jej nahlásit co nejdříve do kanceláře provozovatele nebo na linku pohotovosti, aby mohla být případná závada co nejrychleji odstraněna.